Ha jelen vagyunk a közösségi oldalak életében, biztosan találkoztunk már olyan cégekkel, amelyek ezen a csatornán keresztül is hirdetnek. A facebook kampány tervezés mára igen komoly feladattá vált a reklám ügynökségek számára, hiszen ez az a terület, amellyel minden nap foglalkozni kell. A nagyobb cégek és márkák, akik a kereskedelemben dolgoznak, nem csak posztolnak az oldalakon, de különféle nyeremény játékokat is hirdetnek. Mára már a közösségi oldalak olyannyira kinőtték magukat, hogy a szolgáltatók a fontosabb információkat is itt osztják meg partnereikkel. Az újdonságok, valamint a folyamatos akciók közlése pedig olyan mennyiségű vásárló erőt képesek generálni, amelyen még mindig sokan meglepődnek. Mivel manapság már az okos telefonok korát éljük, így azok, akik felhasználóként jelen vannak ezeken az oldalakon, a posztolást követően tulajdonképpen azonnal megkapják a nekik szánt üzenetet. Tehát ha mondjuk akció van a kedvenc boltunkban, vagy ha éppen a legújabb filmeket vetítik a közeli mozikban, azonnal tudomást szerezhetünk róla, sőt, akár azonnal reagálhatunk is rá.